close



2007真是很特別的一年,經歷了在美國半年的生活。真是讓人永生難忘的一段日子,無怪乎都一段時間了,人們都說我還活在美國夢裡。其實,我早已經清醒 了,只是我不想要看起來很清醒罷了。在台灣一切的生活,我希望有新的開始。如果又再度回到從前,那有何嘗對得起這半年的經驗呢,it's a whole new world to me,或許過些時日我將不再憶起美國的一切,但一切的美好,將常留在我的心中... 很高興可以認識你們,我在美國的朋友們,不管今後彼此會不會再連絡,我都希望你們知道,這半年有你們的陪伴,真的讓我過的很快樂,彷彿又回到童年才有的心 情。我不知道這樣的機會此生是否還會有,但我真的覺得,一生中有這樣一次的經驗,已經讓我超滿足了。 新的一年又要來臨,我想對你們說聲 “2008新年快樂!祝你們每個人都開開心心“ “我會永遠記得你們的!!“
It's really amazing experience for me living in San Francisco this year. It's unforgetable.
Friends told me that I'm still living in the American dream. That maight be true.
But I wish I could start a whole new life in Taipei.
All I wanna say is I'll miss you guys in US forever, no matter we'll contact or not.
I do think that It's wonderful "dream"-one of a lifetime.











































arrow
arrow
    全站熱搜

    飛天型牛 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()